Asociația Dezvoltare și Psihoterapie prin Acțiune se află în perioada de contractare a proiectului ”Pas cu pas cresc demn!”, cod PN5004, ce beneficiază de un grant în valoare de 1.926.662€ oferit de Islanda, Liechtenstein și Norvegia prin Granturile SEE, în cadrul Programului ”Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”. Scopul proiectului este de a promova respectarea drepturilor copilului la nivel national. Proiectul va fi implementat în perioada 1 ianuarie 2022 – 31 decembrie 2023 împreună cu partenerul său Moreno Huset AS din Norvegia și în parteneriat cu insituții importante de la nivel județean, acesta fiind Inspectoratul de Poliție Județean Dolj, Centrul de Detenție Craiova, Baroul Dolj și Direcția Generală de Asitență Socială și Protecția Copilului Dolj.
Obiectivele proiectului vizează îmbunătățirea condițiilor de desfășurare a anchetelor judiciare în care sunt implicați copii, creșterea accesului la servicii de recuperare și reabilitare psihică pentru copiii cu dizabilități și îmbunătățirea competențelor profesioniștilor în ceea ce privește dialogul și interacțiunea cu minorii. Proiectul răspunde nevoii de apărare a drepturilor copiilor prin implementarea în cele 24 de luni ale proiectului, a unor măsuri viabile, concrete menite să asigure îndeplinirea obiectivelor.
Pentru implementarea proiectului în condiții optime ne mărim echipa și suntem în căutare de un asistent manager, un psiholog, un DPO-Ofiter protectie date, 2 coordonatori logistici si de teren și un responsabil tehnic.
Asistent manager (1 loc)
Cerințe minime:
– Minim 1 an experiență de lucru;
– Studii superioare.
Responsabilități:
– Asistă și susține managerul de proiect în implementarea sarcinilor;
– Arhivează documentele proiectului;
– Realizează comunicarea cu partenerii;
– Traduce documente;
– Se implică în realizarea campaniei de vizibilitate.
Coordonator logistic și de teren (2 locuri)
Cerințe minime:
– Minim 2 ani experieță de lucru;
– Studii superioare.
Responsabilități:
– Coordonează activitățile de identificare a copiilor;
– Menține relația cu comunitatea și cu părinții copiilor;
– Planifică venirea copiilor în tabere;
– Organizează călătoriile în cele 8 zone ale țării;
– Coordonează plecările/sosirile și transportul cu autocarul;
– Planifică și coordonează sesiunile de formare a 10 specialiști și a 70 de profesioniști din cadrul instituțiilor partenere.
Psiholog (1 loc)
Cerințe minime:
– Minim 5 ani experiență în domeniu;
– Aviz de liberă practică de la Colegiul Psihologilor din România.
Responsabilități:
– Realizează evaluările copiilor, înainte, în timpul și după intervențiile din HUB;
– Creează materialele de specialitate din Ghidul online;
– Susține întalnirile cu comunitatea și cu părinții copiilor;
– Participă și contribuie la sesiunile de formare susținute de partenerul norvegian;
– Supervizează sesiunile de formare ale celor 10 specialiști;
– Intervine suportiv și reparator în situațiile de dezechilblu aparute în formare.
DPO – Ofițer protecție date (1 loc)
Cerințe minime:
– Curs de specialitate;
– Minim 3 ani experienta de lucru;
– Studii superioare.
Responsabilități:
– Supervizează respectarea prevederilor GDPR;
– Organizează politica internă legată de protecția datelor;
– Reprezintă organizația în eventualele conflicte;
– Arhivează datele;
– Creează și implementează declarațiile de confidentialitate;
– Promovează cultura de protecție a datelor cu caracter personal în interiorul organizației;
– Asigură protecția datelor copiilor aflați în situație de risc emoțional;
– Se asigură de păstrarea confidențialității în promovarea online a proiectului;
– Cooperează cu Autoritatea de Supraveghere.
Responsabil tehnic (1 loc)
Cerințe minime:
– Minim 10 ani experienta
– Studii superioare de specialitate
Responsabilități:
– va urmări ca execuția lucrărilor să respecte proiectul aprobat prin contractul de finanţare;
– va asigura raportarea tehnică către OP pentru componenta de construcții.
Cum aplici? Suna la 0744994433 și Coordonatorul proiectului, colega noastra Irina Gruia, te va îndruma. Termenul limită pentru a aplica este 20.12.2021.
Pentru a asigura o analiză amănunțită a cererilor, procesul de selecție poate dura câteva săptămâni. Vă rugăm să rețineți că numai candidații selectați pe lista scurtă sunt contactați în continuare pentru a trece printr-o evaluare (unul sau mai mulți pași de screening) și un interviu bazat pe competențe, ca parte a procesului de selecție, înainte ca un post să poată fi oferit.
Asociația Dezvoltare și Psihoterapie prin Acțiune se angajează să ofere șanse egale în angajare. Nu discriminăm persoanele pe baza de rasă, culoare, sex, vârstă, naționalitate, religie, orientare sexuală, identitate sau expresie de gen, stare civilă, cetățenie, dizabilitate, statut de veteran, statut HIV/SIDA sau orice alt statut legal sau factor protejat.
Leave a Reply