Ne mărim din nou echipa!

Ne mărim din nou echipa!

Asociația Dezvoltare și Psihoterapie prin Acțiune implementează proiectul ”Pas cu pas cresc demn!”, cod PN5004, ce beneficiază de un grant în valoare de 1.926.662€ oferit de Islanda, Liechtenstein și Norvegia prin Granturile SEE, în cadrul Programului ”Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”. Scopul proiectului este de a promova respectarea drepturilor copilului la nivel national. Proiectul va fi implementat în perioada 1 ianuarie 2022 – 31 decembrie 2023 împreună cu partenerul său Moreno Huset AS din Norvegia și în parteneriat cu insituții importante de la nivel județean, acesta fiind Inspectoratul de Poliție Județean Dolj, Centrul de Detenție Craiova, Baroul Dolj și Direcția Generală de Asitență Socială și Protecția Copilului Dolj.

Obiectivele proiectului vizează îmbunătățirea condițiilor de desfășurare a anchetelor judiciare în care sunt implicați copii, creșterea accesului la servicii de recuperare și reabilitare psihică pentru copiii cu dizabilități și îmbunătățirea competențelor profesioniștilor în ceea ce privește dialogul și interacțiunea cu minorii. Proiectul răspunde nevoii de apărare a drepturilor copiilor prin implementarea în cele 24 de luni ale proiectului, a unor măsuri viabile, concrete menite să asigure îndeplinirea obiectivelor.

Pentru implementarea proiectului în condiții optim suntem în căutare de un specialist în statistică.

Specialist în statistică

Cerințe minime:

– Minim 1 an experienta de lucru
– Studii superioare

Responsabilități:

– Face previziuni anuale
– Realizeaza Cercetarea din A10
– Contribuie la realizarea Ghidului
– Preia din teren date legate de nevoile beneficiarilor
– Aplica chestionare beneficiarilor din Hub
– Analizeaza nevoile grupurilor tinta, din comunitate si din randul partenerilor
– Asista expertii implicati in lucrul cu copiii in vederea realizarii cercetarii participa la organizarea gradinii terapeuice din punct de vedere a terapiei aplicate
– Elaborează propunerea de completare/ modificare a Programul achizițiilor publice aferent proiectului, dacă necesitatea o impune;
– Elaborează, în conformitate cu prevederile art. 2 alin. (5) si art. 3 din HG. 395/2016, Referatele de necesitate, în calitate de inițiator al achizițiilor respective și viitor responsabil de contract, asigurându-se că sunt respectate toate prevederile legale aplicabile privind conținutul acestora. În Referatul de necesitate se va stabili valoarea estimată actualizată la momentul inițierii achiziției, în conformitate cu prevederile art. 9-25 din Legea 98/2016 și ale art. 16-17 din HG 395/2016;
– Elaborează, în conformitate cu prevederile art. 2 alin. (5) și art. 20 alin. (10)–(12) din HG 395/2016, precum și cu prevederile art. 155-159 din Legea 98/2016, Caietele de sarcini/ Documentațiile descriptive/ Specificațiile tehnice în calitate de inițiator al achizițiilor respective și viitor responsabil de contract, asigurându-se că sunt respectate toate prevederile legale aplicabile privind conținutul acestora;
– Face propuneri privind clauzele contractuale care vizează aspecte financiare (modalitate de plată, modalitate de facturare și documente justificative care însoțesc factura/ care justifică plata, penalități etc.) sau tehnice (durata contractuală, termene de livrare/ prestare/ execuție, perioade de garanție, cerințe specifice de calificare/ factori de evaluare de natură tehnică, raportări etc.) în calitatea sa de inițiator al achiziției și de viitor responsabil de contract;
– Semnează, în calitatea sa de inițiator al achizițiilor și de viitor responsabil de contract, Strategiile de contractare elaborate de responsabilul achiziții publice;
– Semnează contractul/ acordul-cadru/ contractul subsecvent în calitatea sa de inițiator al achizițiilor și de viitor responsabil de contract;
– În perioada post-atribuire, se asigură de corecta executare a contractului/ acordului-cadru/ contractului subsecvent, de respectarea termenelor, clauzelor contractuale și condițiilor stabilite în acestea, precum și de monitorizarea modalității de implementare a contractului;
– Aplica teoriile si metodele statistice pentru analizarea chestionarelor efectuate in lucrul cu beneficiarii
– Determine cele mai eficiente metode de colectare si prelucrare a informatiilor
– Centralizeaza, prelucreaza si interpreteaza informatiile etc.
– Elaboreaza un raport scris care cuprinde rezultatele cercetarii prezentandule sub forma de grafice si/sau tabele

Cum aplici? Suna la 0744994433 și Coordonatorul proiectului, colega noastra Irina Gruia, te va îndruma. Termenul limită pentru a aplica este 15.09.2022.

Pentru a asigura o analiză amănunțită a cererilor, procesul de selecție poate dura câteva săptămâni. Vă rugăm să rețineți că numai candidații selectați pe lista scurtă sunt contactați în continuare pentru a trece printr-o evaluare (unul sau mai mulți pași de screening) și un interviu bazat pe competențe, ca parte a procesului de selecție, înainte ca un post să poată fi oferit.

Asociația Dezvoltare și Psihoterapie prin Acțiune se angajează să ofere șanse egale în angajare. Nu discriminăm persoanele pe baza de rasă, culoare, sex, vârstă, naționalitate, religie, orientare sexuală, identitate sau expresie de gen, stare civilă, cetățenie, dizabilitate, statut de veteran, statut HIV/SIDA sau orice alt statut legal sau factor protejat.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.